Pagina's

woensdag 20 februari 2013

Top 5 - Plaatsen die ik nog wil bezoeken

En waar zou ik nog wel eens naartoe willen? Op vakantie gaan/reizen heb ik altijd al leuk en uitdagend gevonden. Nu ik in Australië en de Dominicaanse Republiek ben geweest, ben ik gaan nadenken over toekomstige reizen die ik graag zou willen gaan maken. 

Op dit moment is dit mijn top 5:

1) Bali (Indonesië)
Sinds dat ik een keer een documentaire heb gezien over Bali (en de rest van Indonesië) wil ik er dolgraag naartoe, en het liefst op huwelijksreis voor zo'n 3-5 weken! I <3 Bali
 

2) Thailand
Thailand is gewoon prachtig..

3) Bora Bora
Bora Bora is een atol (wikipedia: ringvormig eiland) gelegen in de Stille Oceaan tussen Australië en Zuid-Amerika! WOW <3 love it! Paradise on earth. 

4) De Galapagos Eilanden
De Galapagoseilanden zijn een verspreide groep eilanden die ter hoogte van de evenaar in de Stille Oceaan liggen. Staatkundig behoren ze tot Ecuador, maar ze liggen in open zee op ongeveer 1000 km van de westkust van Zuid-Amerika. <3

5) Huanglong, China
Huanglong is een gebied van landschappelijke en historische betekenis in het noordwesten van de provincie Sichuan, China. Dit gebied staat bekend om zijn kleurrijke poelen, uitgestrekte bossen met een grote biodiversiteit, met sneeuw bedekte bergtoppen, watervallen en warmwaterbronnen. Huanglong is ook de thuisbasis van vele bedreigde diersoorten, waaronder de reuzenpanda. Het nationale park werd in 1992 uitgeroepen tot werelderfgoed.

Maar ook:
- Kauai, Hawaii
- Micronesia
- Cotswolds, England
Machu Picchu, Peru
- Vietnam
Altiplano, Bolivia
- Brazilië
- Japan

... en nog veel meer! 

1 opmerking:

  1. Wauw dat zijn geweldige fantastische plaatsen waar je nog ooit heen wilt! en ik hoop dat ze allemaal uitkomen! :)

    BeantwoordenVerwijderen