Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Top 3 - Gewonnen prijzen

Mijn hobby?
Meedoen met prijsvragen! De eerste prijzen die ik me kan herinneren stammen van vóór 1999, namelijk een discobol (Kleurplaatwedstrijd Hans Textiel), een knuffel en een ritje in een ambulance & tickets voor een show van Bassie en Adriaan. Ik ben vervolgens met vlagen mee blijven doen aan prijsvragen en op dit moment ben ik echt heel erg actief. Het is dan ook vrij verslavend... dat kunnen veel mensen in mijn omgeving wel bevestigen denk ik, haha.

Maar wat zijn nu mijn mooiste gewonnen prijzen tot nu toe/ op dit moment (19-02-13)?

1) Tickets naar Australië
Twee retourtickets van Singapore Airlines richting een stad naar keuze in Australië!!! 

Details:
- Titel: WIN EEN DROOMREIS DOWN UNDER!
- Wie: Metro (krant) samen met Singapore Airlines
- Hoe: Vraag correct beantwoorden over luchtvaartmaatschappij (Antwoord: Virgin Airlines)
- Bericht: Ik kreeg gewoon een e-mail!! 
- Reis: 23 juni 2012 t/m 7 juli 2012
- Plaatsen: Sydney en Brisbane
- Link: http://www.metronieuws.nl/extra/win-een-droomreis-down-under/SrZklo!hMt1cSvYlE/ 

Win-mail:


"Van harte gefeliciteerd! Jij bent de gelukkige in de 3e ronde van de Singapore Airlines - Metro prijsvraag. Dat betekent dat jij 2 Economy Class tickets naar een Singapore Airlines bestemming naar keuze in Australië hebt gewonnen."




Ik denk niet dat ik je uit hoef te leggen dat er een droom voor mij (ons) is uitgekomen! Australië was echt prachtig en ik had gehoopt dat we langer hadden kunnen gaan dan twee weken. Misschien dat we gewoon nog een keertje terug moeten gaan, haha! Al weet ik niet of ik 22 uur vliegen nog een keer kan overleven, maar goed, problemen voor later. En extra leuk; we zijn er verloofd 's avonds bij het Sydney Opera House op 1 juli 2012! <3 Liefde!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2) Weekendje Parijs
Een weekendje Parijs voor 2 personen & 2 overnachtingen in een mooi hotel inclusief reis. 

Details:

- Wie: Insites Consulting/ NS Community
- Hoe: Actief meepraten op de community
- Bericht: Per e-mail!
- Reis: Thalys, 20 augustus 2012 t/m 22 augustus 2012
- Plaats: Parijs
- Hotel: http://www.maraisbastille.com 

Win-mail:


Een hartstikke simpele win-mail, maar echt super leuk en onverwacht!! We hebben meteen van alles geregeld samen met de NS en   Insites Consulting. Zij hebben ons echt heel erg geholpen door het hotel alvast te boeken en de reis (heen-en-terug met de Thalys) te regelen. Echt perfect en ode aan NS & Insites Consulting! We hebben genoten van het geweldige hotel en ontbijt in Hotel Marais Bastille***. Daarnaast veel gezien en gedaan :). En natuurlijk genieten van onze verloving, hoe kan dat beter dan in de romantische stad; Parijs! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3) BK Q-Linair TUlip Pannenset

Een complete BK Pannenset t.w.v. € 359 euro bij Smulweb!!

Details:
- Wie: Smulweb
- Hoe: Reactie geven op het artikel 'Smulweb's Grote Weggeefshow van april'
- Bericht: Per e-mail!
- Link: http://www.smulweb.nl/artikelen/180762/Smulwebs-Grote-Weggeef-Showw 

Win-mail:


Je zult wel geloven dat ik (en Harry) hier echt super blij mee zijn!! Ik was echt door het dolle heen, gezien mijn reactie is gekozen uit 177 reacties (valt eigenlijk wel mee). Het was in ieder geval een mooi begin van mijn uitzet, dus echt een super leuke prijs om te mogen winnen! 


Statistieken

- <1999: 3 prijzen
- 1999: 3 prijzen
- 2004: 1 prijs
- 2005: 1 prijs
- 2006: 5 prijzen
- 2007: 8 prijzen
- 2008: 15 prijzen
- 2009: 1 prijs
- 2010: 1 prijs
- 2011: 29 prijzen
- 2012: 198 prijzen
- 2013: 36 prijzen (t/m 19-02-2013...)
- Totaal: 301 prijzen

En waar Monique ons allemaal steeds weer aan herinnert:

"Het geheim van winnen is het plezier hebben in het meedoen!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten