Pagina's

donderdag 21 februari 2013

Top 3 - Nostalgie

Op Youtube kwam ik een video tegen van Ik Mik Loreland en op een website kwam ik speelgoed tegen waar ik vroeger mee speelde. Nostalgie! Dusss, ik heb besloten een lijstje te maken van mijn top 3 nostalgie momenten/producten/programma's etc.!

1) Nintendo Entertainment System

Haha, wat is dít lang geleden zeg, oh my! En verslaafd dat we er thuis aan waren haha. Mijn vader speelde avond na avond Pacman en mijn broertje & ik vochten tegen elkaar als Ninja Turtles. Daarnaast kende ik alle geheime gangen van Mario & was Kirby mijn favoriete 'game'! 


2) GOEDE kinderprogramma's!

En ja, vroeger (!) hadden we leuke & leerzame & interessante & mooie kinderprogramma's op tv waar we állemaal naar gekeken hebben! En leuk dat we het vonden! Ik denk dat de meeste mensen, net als ik, de intro songs van de meeste programma's nog wel uit hun hoofd kennen, haha. Zie hier een aantal nostalgische tv-programma's!




3) Trends vroeger! <3
En hier hou ik van, al die dingen/spulletjes/troep die ik bijna allemaal heb gehad of gespaard; zo herkenbaar! Ken jij ze nog allemaal?? (Ik had die skatebike ook, zóoo supervet!)


Ben ik iets vergeten?? Just tell me :)*
*Opmerking plaatsen --> Selectuur Naam/Url en vul alleen je naam in. 

Heb je bloglovin'? Volg mij daar nu ook! 
Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. AAWH nostalgie! Haha ik mik loreland is echt zo lelijk als je dat nu kijkt haha :p

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt, inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch! Ik zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen