Pagina's

maandag 18 februari 2013

Lijst - Vakanties Nederland

Deze mag natuurlijk niet ontbreken!
Op vakantie in Nederland? Saai..? Nee hoor, zelfs een aanrader! Als je maar bent met de juiste personen op de juiste plaats! :) Let's have a look!

Roggel 2005
Niet de meest geweldige camping achteraf, maar ik leerde al snel een leuke groep mensen kennen! Hier heb ik 2/3 weken lang een leuke tijd mee beleefd!


Zeeland 2006
En jaaa, natuurlijk ga ik gezellig met je mee naar Zeeland, Jaitske! We gingen namelijk zelf helaas niet op vakantie & ik zat al de hele zomervakantie binnen, dus dit was een erg leuk aanbod! We hebben het gezellig gehad Jaits! <33


Zeeland 2007, 2008 & 2009
Vanaf 2007 ben ik drie zomers lang mee geweest naar Port Zélande met Annick en haar familie! Deze vakantie zal ik nooit meer vergeten! Vooral de vele grappen, foto's, rare opmerkingen en het harde lachen om de stomste dingen staan in mijn geheugen gegrift. Bedankt Annick, Feline, Evelien en familie voor de leuke, grappige herinneringen (poepschoen, krabben & garnaaltjes vangen, spin, "het spel is afgelopen", spelen in de speeltuin etc.). V.l.n.r. 2007 t/m 2009. Forever <3


Zandvoort 2008
Een weekje Zandvoort met de meiden? Kom maar op! Wat hebben we toen toch veel gelachen en gekletst! Mooi huisje, leuk zwembad, strand dichtbij! De gekste en raarste verhalen, de grappigste foto's en natuurlijk het lekkere eten (want we konden allemaal zó goed koken..!). Meiden, bedankt voor de leuke memoriesss, never forget! 



Zeeland 2010
Echt een super leuk idee om een paar dagen vakantie te vieren in de stacaravan van Marieke! Het waren drie gezellige dagen met jullie meiden <3



Waalwijk 2010
Het heeft even geduurd, maar Harry & ik zijn na 2 jaar verkering te hebben (!) eindelijk een weekendje samen weggeweest! Samen lekker relaxen in het leuke hotel, genieten in de Loonse en Drunense Duinen (it's in the name) en lol hebben in De Efteling! Still in love <3


Zeeland 2010
En natuurlijk nog even gezellig samen een dagje naar Zeeland! Weer een hoop lol, veel ijsjes, veel foto's en ook het strand kon weer niet ontbreken!



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten